FAQs

A gyakran ismételt kérdésekre adott válaszainkat megtalálja a FAQ menüpontban. Amennyiben nem talál választ kérdésére, lépjen kapcsolatba Customer Sales csapatunkkal, és kezdődhet is gyűjteménye legújabb darabjának felkutatása!

VÁSÁRLÁS


  • Miután kiválasztotta a karórát, a “Vásárlás” gombra kattintva léphet tovább a fizetéshez
  • Rövid időn belül visszaigazoló e-mailt kap, melyben a rendelési szám, illetve adott esetben a fizetéssel kapcsolatos részletek és a további tennivalók is megtalálhatóak
  • Ügyfélszolgálati csapatunk adatellenőrzés céljából felveszi Önnek a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, illetve egyezteti, hogy igényt tart-e egyéb segítségre vagy szolgáltatásra (óraszíj méretre igazítása, díszcsomagolás stb.).
  • Ez függ a modelltől, márkától és az adott terméktől, de az egyedi árak alkuképesek
  • Az Ön által javasolt ár megadásához használja az „Árajánlatot teszek” gombot. Ügyfélszolgálati csapatunk 48 órán belül mérlegeli árajánlatot és visszajelez Önnek
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a jelentősen alacsony árak automatikusan törlésre kerülnek
  • Jelenleg kizárólag banki átutalással fizethet. Ez a fizetési mód teszi lehetővé számunkra, hogy a piacon az egyik legjobb árakat nyújtsuk
  • Több bankszámlánk közül választhat, melyekre több pénznemmel is fizethet, így Ön és a Chronoexpert számára is átváltási veszteség nélkül lebonyolítható a tranzakció
    • EUR (euró) számla - Bankinter S.A
    • USD (USA dollár) - Transferwise számla
    • AUD (ausztrál dollár) - Transferwise számla
  • A Transferwise-ra történő átutalások átlagosan kevesebb, mint 3 órán belül érkeznek meg
  • A hagyományos, Bankinter számlánkra érkező kifizetések beérkezési ideje 24 órától 4 napig terjedhet
    • Az óra ezalatt az idő alatt az Ön részére le van foglalva (maximum 7 napig), és az összeg beérkezése után azonnal elindítjuk a szállítást
  • A folyamat felgyorsításához, kérjük, küldje el nekünk a fizetési igazolást
  • Természetesen, rendelését telefonon is leadhatja. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal az alábbi számon: +34 94 439 27 85
  • Hétfőn és kedden 9 órától 18.30-ig, pénteken 9-től 14.30-ig állunk rendelkezésére
  • Egyéb fizetési módok jelenleg nem lehetségesek, de hamarosan bővítjük a lehetőségeket
  • Beszállítói hálózatunk a világ számos országára kiterjed, így nem tudjuk minden esetben garantálni a termék földrajzi helyét vagy az országkódot. Kérjük, amennyiben mégis tudni szeretné, írjon nekünk!
  • Bizonyos karórák piaci értéke magasabb, mint a kiskereskedelmi áruk. Ez a kereslettől függ, de mi minden esetben igyekszünk a lehetséges legjobb árakat kínálni
  • Az órával együtt tartalék szemeket is küldünk, de általánosságban elmondható, hogy a karórák az átlagos csuklóméretre jól illeszkednek. Szükség esetén további szemek vagy szíjak vásárlására is van lehetőség

SZÁLLÍTÁS


  • Igen, a Chronoexpert valamennyi EU-tagországba ingyenesen szállít. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák
  • Valamennyi terméket az Európai Unióban (Spanyolország, Bilbao) lévő székhelyünkről szállítjuk
  • Felhívjuk figyelmét, hogy az EU-n kívülre szállított csomagoknál vám vagy ÁFA fizetése merülhet fel
  • Nem. Semmilyen vámdíj vagy egyéb költség nem terheli, amennyiben az Európai Unión belül vásárol
  • Valamennyi terméket az Európai Unióban (Spanyolország, Bilbao) lévő székhelyünkről szállítjuk
  • Amint elérhető, elküldjük Önnek a csomag követési számát. Ezt a számot partnerünk, a DHL oldalán tudja ellenőrizni: https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • A Chronoexpert az EU-n kívülre is szállít, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy az országtól függően vámdíjakkal kell számolnia
  • A vásárlót terheli minden további költség fizetése, és ez a vásárlási áron felül értendő
  • Javasoljuk, hogy további információért lépjen kapcsolatba az illetékes vámhivatallal

VISSZATÉRÍTÉS ÉS CSERE


  • A Chronoexpert-nél arra törekszünk, hogy vásárlóink maximálisan elégedettek legyenek a vásárlás menetével és a vásárolt termékkel egyaránt. Ezért gördülékeny, 14 napos visszatérítési időt biztosítunk
  • Amennyiben bármilyen oknál fogva visszaküldeni vagy cserélni szeretné karóráját, igyekszünk kérését a lehető leghamarabb feldolgozni
  • Amennyiben a termék visszaküldése mellett dönt, az összeget a vásárlásnál használt fizetési móddal megegyező módon utaljuk vissza, miután szakértőink megvizsgálták a visszaküldött terméket
    • Kérjük szíves türelmét, az összeget 10 napon belül tudjuk a vásárlásnál használt fizetési eszközön jóváírni
  • FONTOS
    • A termék a leszállítással megegyező állapotban küldhető csak vissza
    • Azon termékek, amelyek használva/viselve voltak a visszatérítési időszakban, vagy karcolások találhatók rajtuk, nem küldhetők vissza
    • Nem áll módunkban visszavenni személyre szabott, gravírozott, megrongálódott vagy már használt/viselt terméket
  • Előfordulhat, hogy a vásárlási ár 15%-ig levonást számítunk fel. Ez fedezi a termék szükségtelen használatából eredő értékcsökkenést
    • Pl.: Nem hordott karórák matricával ellátva – a matrica eltávolítása vagy egy addig nem hordott karóra viselése értékcsökkenést okoz, ezért a vásárlási árból maximum 15% levonásra kerülhet, így csökkentve a visszaküldött összeget
  • A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli. Javasoljuk, hogy az általunk használt szállítási módot válassza, ugyanis az elveszett csomagokért NEM vállalunk felelősséget
  • A visszaküldési időszakon belül hordott/használt, vagy megkarcolódott termékek nem küldhetők vissza. Az értékcsökkenésből eredő levonást saját belátásunk szerint állapítjuk meg
  • Sérült, átvizsgálás céljából felnyitott vagy az eredetihez képest megváltozott állapotú/kinézetű termék
  • NEM a leszállítással megegyező állapotban lévő termékek:
    • Eredeti matricák és címkék nélkül
    • Eredeti papírok és eredeti doboz nélkül
  • Kérjük, 14 napon belül vegye fel a kapcsolatot a Chronoexpert ügyfélszolgálatával. Új termék esetén a szállítás időpontjától kezdve kezdeményezheti a visszaküldést
  • Amint jóváhagytuk a visszaküldési igényt, elküldjük a szállítási információkat, melyekkel továbbléphet a folyamatban
  • A visszaküldött csomag szállítási és csomagolási költsége Önt terheli. Javasoljuk, hogy megbízható szállítási céget válasszon. A DHL és a FEDEX gyors és nyomon követhető szállítási szolgáltatást nyújt. Kérjük, őrizze meg a postai bizonylatot. Ellenkező esetben a visszaküldés megtagadható
  • Győződjön meg róla, hogy a csomag teljes tartalmát visszaküldi, a karórán felül a dobozt, minden dokumentumot, kiegészítőt, csatot, pántot, szemet, valamint az eredetiséget igazoló papírokat is
  • Ellenkező esetben a visszaküldés megtagadható
  • FONTOS: Az Európai Unión kívülről érkező megrendelések nem visszaküldhetők

JÓTÁLLÁS


  • Minden Chronoexpert-en vásárolt karórára 12 hónap Chronoexpert mechanikai jótállás érvényes, - amennyiben van-, a gyártói jótálláson felül
  • Jótállásunk mechanikai és mozgási hibákra érvényesíthető
  • A jótállás nem vonatkozik az alábbiakra:
    • Külső hatásokból eredő kár és nem rendeltetésszerű használat: óra leesése, ütés, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülések, óra túlhúzása
    • Szíjak, karkötők és óracsatok
    • Zsebórák
    • Kvarc mozgások
    • Víz általi kár, kivéve, ha a számlán ez külön fel van tüntetve
  • Harmadik fél általi szervizelés, felnyitás, módosítás vagy javítás a jótállást érvénytelenné és semmissé teszi
  • Jótállási igény esetén, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Munkatársaink segítségére lesznek a folytatásban. Kérjük, keresse ügyfélszolgálati csapatunkat telefonon, vagy az info@chronoexpert.com e-mail címen

KAPCSOLAT & EGYÉB TUDNIVALÓK


  • Ha kérdése van cégünkkel, termékeinkkel, a regisztrációval, szállítással, vagy bármi egyébbel kapcsolatban, tapasztalt karóra-rajongó csapatunk örömmel áll rendelkezésére
  • Elérhetőek vagyunk telefonon, Whatsapp-on és e-mailben is. Várjuk megkeresését!
    • Chronoexpert ügyfélszolgálati telefonszám – +34 94 439 27 85
    • E-mail - info@chronoexpert.com
  • Munkaidő: hétfő - csütörtök 9.00–18.30, péntek 9.00–14.30.
  • A Chronoexpert székhelye Bilbao-ban (Észak-Spanyolország) található. Székhelyünkön jelenleg nem található üzlet vagy bemutatóterem
  • Kérjük, először próbálja meg visszaállítani jelszavát az “Elfelejtettem a jelszavam” link segítségével. Ha nem jár sikerrel, forduljon hozzánk a info@chronoexpert.com e-mail címen