FAQs

A gyakran ismételt kérdésekre adott válaszainkat megtalálja a FAQ menüpontban. Amennyiben nem talál választ kérdésére, lépjen kapcsolatba Customer Sales csapatunkkal, és kezdődhet is gyűjteménye legújabb darabjának felkutatása!

VÁSÁRLÁS


  • Miután kiválasztotta a karórát, a “Vásárlás” gombra kattintva léphet tovább a fizetéshez
  • Rövid időn belül visszaigazoló e-mailt kap, melyben a rendelési szám, illetve adott esetben a fizetéssel kapcsolatos részletek és a további tennivalók is megtalálhatóak
  • Ügyfélszolgálati csapatunk adatellenőrzés céljából felveszi Önnek a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, illetve egyezteti, hogy igényt tart-e egyéb segítségre vagy szolgáltatásra (óraszíj méretre igazítása, díszcsomagolás stb.).
  • Ez függ a modelltől, márkától és az adott terméktől, de az egyedi árak alkuképesek
  • Az Ön által javasolt ár megadásához használja az „Árajánlatot teszek” gombot. Ügyfélszolgálati csapatunk 48 órán belül mérlegeli árajánlatot és visszajelez Önnek
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a jelentősen alacsony árak automatikusan törlésre kerülnek
  • Jelenleg kizárólag banki átutalással fizethet. Ez a fizetési mód teszi lehetővé számunkra, hogy a piacon az egyik legjobb árakat nyújtsuk
  • Több bankszámlánk közül választhat, melyekre több pénznemmel is fizethet, így Ön és a Chronoexpert számára is átváltási veszteség nélkül lebonyolítható a tranzakció
    • EUR (euró) számla - Bankinter S.A
    • GBP - Transferwise számla
    • USD (USA dollár) - Transferwise számla
    • AUD (ausztrál dollár) - Transferwise számla
  • A Transferwise-ra történő átutalások átlagosan kevesebb, mint 3 órán belül érkeznek meg
  • A hagyományos, Bankinter számlánkra érkező kifizetések beérkezési ideje 24 órától 4 napig terjedhet
    • Az óra ezalatt az idő alatt az Ön részére le van foglalva (maximum 7 napig), és az összeg beérkezése után azonnal elindítjuk a szállítást
  • A folyamat felgyorsításához, kérjük, küldje el nekünk a fizetési igazolást
  • Természetesen, rendelését telefonon is leadhatja. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal az alábbi számon: +34 94 439 27 85
  • Hétfőn és kedden 9 órától 18.30-ig, pénteken 9-től 14.30-ig állunk rendelkezésére
  • Egyéb fizetési módok jelenleg nem lehetségesek, de hamarosan bővítjük a lehetőségeket
  • Beszállítói hálózatunk a világ számos országára kiterjed, így nem tudjuk minden esetben garantálni a termék földrajzi helyét vagy az országkódot. Kérjük, amennyiben mégis tudni szeretné, írjon nekünk!
  • Bizonyos karórák piaci értéke magasabb, mint a kiskereskedelmi áruk. Ez a kereslettől függ, de mi minden esetben igyekszünk a lehetséges legjobb árakat kínálni
  • Az órával együtt tartalék szemeket is küldünk, de általánosságban elmondható, hogy a karórák az átlagos csuklóméretre jól illeszkednek. Szükség esetén további szemek vagy szíjak vásárlására is van lehetőség

SZÁLLÍTÁS


  • Igen, a Chronoexpert valamennyi EU-tagországba ingyenesen szállít. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák
  • Valamennyi terméket az Európai Unióban (Spanyolország, Bilbao) lévő székhelyünkről szállítjuk
  • Felhívjuk figyelmét, hogy az EU-n kívülre szállított csomagoknál vám vagy ÁFA fizetése merülhet fel
  • Nem. Semmilyen vámdíj vagy egyéb költség nem terheli, amennyiben az Európai Unión belül vásárol
  • Valamennyi terméket az Európai Unióban (Spanyolország, Bilbao) lévő székhelyünkről szállítjuk
  • Amint elérhető, elküldjük Önnek a csomag követési számát. Ezt a számot partnerünk, a DHL oldalán tudja ellenőrizni: https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • A Chronoexpert az EU-n kívülre is szállít, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy az országtól függően vámdíjakkal kell számolnia
  • A vásárlót terheli minden további költség fizetése, és ez a vásárlási áron felül értendő
  • Javasoljuk, hogy további információért lépjen kapcsolatba az illetékes vámhivatallal

VISSZATÉRÍTÉS ÉS CSERE


  • A Chronoexpert-nél arra törekszünk, hogy vásárlóink maximálisan elégedettek legyenek a vásárlás menetével és a vásárolt termékkel egyaránt. Ezért gördülékeny, 14 napos visszatérítési időt biztosítunk
  • Amennyiben bármilyen oknál fogva visszaküldeni vagy cserélni szeretné karóráját, igyekszünk kérését a lehető leghamarabb feldolgozni
  • Amennyiben a termék visszaküldése mellett dönt, az összeget a vásárlásnál használt fizetési móddal megegyező módon utaljuk vissza, miután szakértőink megvizsgálták a visszaküldött terméket
    • Kérjük szíves türelmét, az összeget 10 napon belül tudjuk a vásárlásnál használt fizetési eszközön jóváírni
  • FONTOS
    • A termék a leszállítással megegyező állapotban küldhető csak vissza
    • Azon termékek, amelyek használva/viselve voltak a visszatérítési időszakban, vagy karcolások találhatók rajtuk, nem küldhetők vissza
    • Returns will not be accepted if the SECURITY TAG has been damaged, manipulated or removed.
    • Nem áll módunkban visszavenni személyre szabott, gravírozott, megrongálódott vagy már használt/viselt terméket
  • Előfordulhat, hogy a vásárlási ár 20%-ig levonást számítunk fel. Ez fedezi a termék szükségtelen használatából eredő értékcsökkenést
    • Pl.: Nem hordott karórák matricával ellátva – a matrica eltávolítása vagy egy addig nem hordott karóra viselése értékcsökkenést okoz, ezért a vásárlási árból maximum 15% levonásra kerülhet, így csökkentve a visszaküldött összeget
  • A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli. Javasoljuk, hogy az általunk használt szállítási módot válassza, ugyanis az elveszett csomagokért NEM vállalunk felelősséget
  • A visszaküldési időszakon belül hordott/használt, vagy megkarcolódott termékek nem küldhetők vissza. Az értékcsökkenésből eredő levonást saját belátásunk szerint állapítjuk meg
  • Sérült, átvizsgálás céljából felnyitott vagy az eredetihez képest megváltozott állapotú/kinézetű termék
  • NEM a leszállítással megegyező állapotban lévő termékek:
    • Eredeti matricák és címkék nélkül
    • Eredeti papírok és eredeti doboz nélkül
  • Kérjük, 14 napon belül vegye fel a kapcsolatot a Chronoexpert ügyfélszolgálatával. Új termék esetén a szállítás időpontjától kezdve kezdeményezheti a visszaküldést
  • Amint jóváhagytuk a visszaküldési igényt, elküldjük a szállítási információkat, melyekkel továbbléphet a folyamatban
  • A visszaküldött csomag szállítási és csomagolási költsége Önt terheli. Javasoljuk, hogy megbízható szállítási céget válasszon. A DHL és a FEDEX gyors és nyomon követhető szállítási szolgáltatást nyújt. Kérjük, őrizze meg a postai bizonylatot. Ellenkező esetben a visszaküldés megtagadható
  • Győződjön meg róla, hogy a csomag teljes tartalmát visszaküldi, a karórán felül a dobozt, minden dokumentumot, kiegészítőt, csatot, pántot, szemet, valamint az eredetiséget igazoló papírokat is
  • Ellenkező esetben a visszaküldés megtagadható
  • FONTOS: Az Európai Unión kívülről érkező megrendelések nem visszaküldhetők

JÓTÁLLÁS


  • Minden Chronoexpert-en vásárolt karórára 12 hónap Chronoexpert mechanikai jótállás érvényes, - amennyiben van-, a gyártói jótálláson felül
  • Jótállásunk mechanikai és mozgási hibákra érvényesíthető
  • A jótállás nem vonatkozik az alábbiakra:
    • Külső hatásokból eredő kár és nem rendeltetésszerű használat: óra leesése, ütés, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülések, óra túlhúzása
    • Winders and push buttons
    • Glass, straps, bracelets and closures
    • Szíjak, karkötők és óracsatok
    • Zsebórák
    • Kvarc mozgások
    • Víz általi kár, kivéve, ha a számlán ez külön fel van tüntetve
  • Harmadik fél általi szervizelés, felnyitás, módosítás vagy javítás a jótállást érvénytelenné és semmissé teszi
  • Jótállási igény esetén, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Munkatársaink segítségére lesznek a folytatásban. Kérjük, keresse ügyfélszolgálati csapatunkat telefonon, vagy az info@chronoexpert.com e-mail címen
  • Since a remote diagnosis is not possible, we can only provide you with this information after the watch has been examined by our watchmakers. Checking your watch usually takes between two to seven days. Please bear in mind, servicing times might take between 4-8 weeks
  • Check in advance whether your watch is water-resistant or waterproof. Water-repellent models are only protected against light splashing water and are not suitable for use under water. A water-repellent watch will not withstand heavy rain or showers. When washing your hands, be careful with a water-repellent watch.

    With a water-resistant model, it is essential that the crown is firmly closed before use under water. In addition, you should never operate the pushers under water. In addition, have your watch checked for water-resistance regularly, at least once a year, at a specialist shop (this maintenance is not covered by our warranty)

    Vintage models should not be brought into contact with water, as these watches are very sensitive.
    Damages related to water issues are not covered by our warranty. Please be always careful with your watch
  • Make sure that you never operate the date quick switching between 20:00 p.m. - 04:00 a.m. Otherwise there is a risk of damage to the movement, which is not covered by the warranty. When setting the time, make sure that the set time is day or night.
  • In the course of their life, vintage watches were not only worn. Nowadays, almost unchanged dials or bracelets are a rare exception, this is why collectors and experts appreciate the individuality of vintage watches, which is increasingly reflected in high auction and selling prices.
    We don't interfere in the process and always keep the watch as it is, only re-assuring the authenticity of the piece and its parts and the functioning of the movement. There is no guarantee that the watch is water resistant
    Bear in mind, the previous owners might have brought their watches for regular reconditioning and/or servicing (e.g. polishing, revision, etc.).
    All vintage watches at Chronoexpert have been tested for authenticity.

KAPCSOLAT & EGYÉB TUDNIVALÓK


  • Ha kérdése van cégünkkel, termékeinkkel, a regisztrációval, szállítással, vagy bármi egyébbel kapcsolatban, tapasztalt karóra-rajongó csapatunk örömmel áll rendelkezésére
  • Elérhetőek vagyunk telefonon, Whatsapp-on és e-mailben is. Várjuk megkeresését!
    • Chronoexpert ügyfélszolgálati telefonszám – +34 94 439 27 85
    • E-mail - support@chronoexpert.com
  • Munkaidő: hétfő - csütörtök 9.00–18.30, péntek 9.00–14.30.
  • A Chronoexpert székhelye Bilbao-ban (Észak-Spanyolország) található. Székhelyünkön jelenleg nem található üzlet vagy bemutatóterem
  • Kérjük, először próbálja meg visszaállítani jelszavát az “Elfelejtettem a jelszavam” link segítségével. Ha nem jár sikerrel, forduljon hozzánk a info@chronoexpert.com e-mail címen